Saturday 24 February 2007

Igår var jag för första i mitt liv på sexparty. Sexparty innebär inte att man tar av sig kläderna och ägnar sig åt en massa perversiteter utan är man på sexparty så är man helt påklädd och sitter och tittar på en varelse av mänsklig ras oftast enligt uppgift av kvinnligt kön som visar upp en massa batteridrivna könsorgan (konstgjorda) och lite andra rätt så onödiga saker som tex sugrör med penisar på och håriga hambojor, hon vill sen att man ska köpa någon av dessa tingestar.
Själv satt jag och funderade på varför inte dessa varor finns hemma i den lokala affären och hur minneslapparna som sambon alltid skriver när jag ska gå och handla (och som jag ändå oftast glömmer hemma men idag finns ju mobiltelefoner) skulle se ut kanske så här:
3 l mjölk
bananer
ost
frukt
blommig dildo strl. M
vita bönor
bacon
ägg
korv (ätbar)
gräddfil (står vid grädden)
silikonglidmedel (står bredvid naturgodiset)
För mig skulle detta funka. Efter detta party gick vi på krogen och inmundigade alkoholhaltiga drycker och dansade det var rätt kul.
Nu blir det en veckas paus i denna blogg då familjen ska ta sitt röda transportmedel och åka till Sälen där vi ska ägna oss åt olika snöaktiviteter.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008