Sunday 11 February 2007

trevlig helg

Helgen har varit bra, i fredags var jag i den kungliga huvudstaden på möte med herrarna i slips, mötet gick lite snabbare än vanligt vilket var skönt eftersom min kropp blir stel som Folke Filbyterstatyn av att sitta länge ,så det blev ett tidigare tåg hem. Var sen hemma en liten stund innan jag åkte och spelade innebandy till sambons stora glädje. Innebandyn gick som vanligt halvdant , mina svagheter inom ovan nämnda sport är spelet med och utan boll samt att jag inte kan skjuta annars är jag riktigt hyfsad på dom andra momenten som tex byta om, dricka vatten och prata skit i omklädningsrummet m.m. Lördagen var en trevlig dag då vi var hemma och städade vilket inte syns ett spår av i skrivande stund, sen var vi hemma hos min moder och matade hennes 3 överviktiga katter då hon var bortrest och tror att katterna ska svälta ihjäl fast hon bara ska vara borta 2 dar och bara fyllt på dom 35 matskålarna med 15 kg mat, risken är väl snarare att dom små liven spricker.
Efter kattmatningen så var vi och glodde på after dark vilket var trevligt, för er stackare som inte har något bättre för er än att läsa detta och inte vet vilka after dark är så är det vuxna karlar som klär ut sig till kvinnor och dansar lite och bär sig åt på ett väldigt roligt och kvinnligt sätt.
Om Söndagen kan berättas att det åktes lite pulka samt anlades en snöspringbana där jag och den äldsta av mina döttrar sprang så fort vi kunde och därmed spädde man väl på sin image som förortens byfåne.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008