Friday 16 February 2007

Fredag igen....

Fredag igen detta betydde som vanligt vattengympa med mina damkompisar i övre begravningsåldern, sen blev det som vanligt sushi efteråt på favvostället. Efter detta åkte jag till Skäggetorp och hämtade lite lego som jag råkat köpt på tradera en kväll när jag satt och gjorde lite meningslösa saker. Väl hemma efter lite bistra kommentarer av sambon som inte direkt uppskattar mina inköp av livsnödvändiga saker så blev det legoborgbyggande med dottern, jag kan efter detta konstatera att någon byggnadsarkitekt blir jag nog aldrig.
Fredagen avslutades som vanligt med innebandy det var svinjobbigt men det var inte bara jag som tyckte, en av mina plåtslagarvänner (som vid intag av rusdrycker ibland går på händerna) hade kämpat så hårt att han fått skavsår i gomen, hur man nu kan få det av innebandy risken finns istället att även han drabbats av det fruktade eksemet Borgus Alliansus som nu sprider sig snabbare än blixten.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008