Wednesday 7 February 2007

Möten...

I fredags var jag på facklubbens årsmöte där hände det så att vi bytte ordförande. Den gamla blev bortröstad och en ny blev vald. Det känns rätt så bra då den förra ordföranden ändå sitter kvar i styrelsen och kan dela med sig av sin erfarenhet och kunskap till övriga i styrelsen. Det blev en kvinna även denna gång och jag tror hon kommer göra ett bra jobb. I måndags var jag som arbetstagarrepresentant i koncernstyrelsen på avtackningsmiddag tillsammans med övriga koncernstyrelsen. Vi var på en restaurang av modellen finare i Stockholm, jag åt lyxig och god mat,
försökte tycka att överklasshistorierna var roliga, blev som vanligt vid dessa tillfällen lite uttittad då jag inte gillar att bära slips och kavaj utan föredrar tröja och jeans, i slutet diskuterades lite politik och det var ganska intressant, det är alltid kul att höra hur våra vänner i näringslivet tänker i dessa frågor.
På tisdagen var vi arbetstagarrepresentanter i Helsingfors på studiebesök hos våra finska ägare det var ganska givande.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008