Wednesday 10 January 2007

Allergisk

Har idag varit på Marieborgs folkhögskola hela dagen på en endagsutbildning angående a-kassan och avgiften till denna som vi ska ut och informera medlemmarna i Livs om. Vi pratade också om hur lönesänkaralliansen håller på att omvandla Sverige till ett nytt USA, med sämre socialförsäkringar, låglönemarknad och mindre solidaritet i samhället.
Jag kände under dagen att jag fick ont i ryggen och bröstkorgen, först tänkte jag att det nog berodde på att vi hade suttit stilla hela dagen, men sen kom jag på att jag är allergisk mot borgarpolitik så det var nog därifrån smärtan kom.
Jag har även fått eksem på händerna dessa poppade upp från ingenstans den 18 september 2006.
Jag antar att jag får dras med dessa i minst 4 år.

2 comments:

Rebecka said...

Jag är nog oxå allergisk tror jag, kände att det började klia på hela kroppen igår efter mötet....kanske beror på att alla som satt mittemot mig såg ut som feta smurfar med bakåt slickat hår...

superdupermaria said...

Jag håller med er båda, helt och fullt. Det kommer gå åt mycket clarityn de närmsta åren... Måste oxå bara påpeka att din blogg är skitbra, du skriver så himla roligt!! Fast det är klart, det är väl knappast någon förvånad över... :)

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008