Wednesday 30 May 2007

På kurs med kurt

Jag sitter här vid en dator på Brunnsvik i Dalarna. Ja vad fan gör jag här då egentligen. Jo jag är på en kurs där dom ska försöka lära ett hopplöst fall som jag själv att prata på ett vettigt sätt inför grupp. Förutom att vara på lektionerna så har det hunnits med att äta god mat, dricka berusande drycker (ja vi betalar ev rusdrycker själva), samt umgås med kamrater från andra fackförbund. PÅ kvällarna så sjunger vi en del klassiska sånger och pratar politik.
Jodå jag trivs bra som fan men jag saknar familjen. När jag kommer hem från denna klassiska arbetarmark så ska jag nog springa omkring på byn och leta borgare som jag kan skälla på tills han tappar sina blåa öron.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008