Monday 7 May 2007

Ja må jag leva......

Idag fyller jag 30+ igen för 2:a gången i mitt väldigt trevliga liv.
Firandet startade redan igår då ett gäng mer och mindre normala människor var här och åt tacos.
Presenterna bestod bland annat av lotter, blommor och NHL2007 till Playstation 2. Alldeles utmärkta presenter som jag får tacka de berörda för än en gång om någon av er råkar läsa detta.
Och ja, jag har fyllt 32 och gillar att spela Tv-spel, man är ju liksom inte äldre än man gör sig och jag köper varje år det uppdaterade NHL-spelet och det har jag gjort sedan 1995 och tänker fortsätta till antingen att spelet slutar göras, jag råkar avlida eller att jag råkar äta så mycket att jag inte längre kommer ut genom ytterdörren.
Firandet fortsatte idag då min vackra och sexiga sambo hade gjort en smörgåstårta när jag kom hem från jobbet, denna goda tingest åtnjöts senare tillsammans med familjen framför Bolibompa.
Av min minsta dotter fick jag i födelsedagspresent lite extra spydräggel på min axel, denna finfina present hade hon gjort själv.

Idag var Irans utrikesminister på besök i Sverige, vårt land skickade då vår kvinliga vice statsminister Maud att ta emot honom, detta som en markering att Sverige är ett jämnställt land, detta var nog det enda som vi kommer att se av någon form av jämnstädhetsarbete från regeringens sida under den här mandatperioden.

2 comments:

starsailor said...

Tack för ditt inlägg om Sofia!Och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!Hipphipp hurra!!!

Rebecka said...

Haha sjuka älskling! DEt är väl trevligt med hemmagjorda presenter! Inte illa av en sexmånaders att kunna göra presenter själv, så ta åt dig!

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008