Monday 12 March 2007

En helg med Björn Borg och Sabrina

I lördags var jag och min sambo på fest hemma hos den här förortens svar på Micke Bindefeldt.
Bland kändisarna som minglade på festen kan nämnas Björn Borg, Tomas Dileva, Rikard Lejonhjärta med fru, Julius Caesar, Mamma Mu och flera olika princessor, okey som du kanske redan förståt så var vi på maskerad.
Själv bar jag en ful gubbansiktsmask (som om det skulle behövas) och en plast bodybildaröverkropp (ja det behövdes) det blev en lite konstig kombination men det är ju det som är det fina med maskerader att man kan klä sig lite hur som helst.
Givetvis konsumerades det en mängd alkoholhaltiga drycker på platsen så några av ovanstående kändisar såg lite mer påverkade ut på denna fest än när man ser dom i media.

Söndagen inleddes inte helt oväntat med lite värk i regionerna strax över axlarna.
Efter lite vatteninmundigande så la man sig på soffan för att glo lite på tv.
Sådanna dagar vill man helst se något så meningslöst som möjligt alltså blev det femman som gällde. Fantastiskt vilket varierat utbud denna kanal har på söndagsmorgnarna först visade dom Sabrina-tonårshäxan sen när detta program tog slut så visade dom Sabrina-tonårshäxan och sen Sabrina-tonårshäxan tecknad version då stängde jag av och gick in och la mig i sängen igen.
Vid 11 haket vaknade min älskade sambo glad som en lärka då hon på festen dan innan lyckats värva en kille till vänsterpartiet.
Vi bestämde att vi skulle käka pizza till frukost, uthungrad, uttorkad och med 35 gruvarbetare som alla tagit sig in i mitt huvud under natten för att där hamra fram järnmalm så lyckades jag släpa mig till pizzerian som givetvis inte öppnade förrens en timme senare så det var bara att släpa sig hem igen.
Senare tog vi oss till sambons mor och far där vi äntligen fick lite mat samt hämtade våra barn som övernattat där.
Pizzan tog vi till kvällsmat istället.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008