Wednesday 15 August 2007

Månadens innelista

Ja då var det dax igen här kommer månadens listor:
Innelistan:
1: Sambon -Såklart att Sveriges vackraste vänsterpartist ligger 1:a denna månad med.

2: LiBe -Att åka på semester och TePes fruga är med, är som att ha med sig en egen semesterdagmamma, kan konsten att hitta på saker med barnen, borde kanske stå modell för någon slags semesterdagmammerobot som kan massproduceras och sedan säljas till trötta småbarnsföräldrar.

3: Mona Sahlin (S) - Nu börjar det likna något, lovade häromdagen satsningar på ca 15 miljarder på förorterna om man vinner valet, det är där pengarna behövs, inte till hemhjälp åt överklassen.

4: TePe -Min barndomskamrat från dom djupa skogarna är gjuten på denna lista efter trevligt sällskap under semestern.

5: Elvis -Kungen är fortfarande kung 30 år efter sin död.

6: Skogs-Macke -försökte härom dagen muta sig in på denna lista genom att erbjuda gratis ved
och alla mutförsök måste primeras. Förövrigt så är han och har alltid varit en genomtrevlig kille.

7: Martin Ljung -Komiker, 90 bast i veckan, ganska rolig faktiskt.


Utelistan.......
1: Alex Schulman -Radiopratare, Stureplansprofil och listmakare på Aftonbladet som hatar pride-festivalen, för då törs bögar vara ute och dessutom vara utklädda....nej du Alex det är väl upp till bögar och alla andra att klä sig som dom vill och gå på parader om dom vill, det tycker jag alla andra ska skita i.

2: Maud Olofsson (C) -"Jag tillhör dom som tycker att alla människor ska födas med en F-skattesedel" ett uttalande som säger det mesta, javisst och sen kan vi lägga anbud på jobben när vi ska på anställningintervju så kan arbetsgivaren ta den som bjuder lägst. Känns tryggt för privatekonomin med Maud i regeringen.

3: Mitt vänsterknä - knät har svullnat och detta gör att jag har lite svårt att gå just nu.

Det var allt för denna gång, ha det gott igelkott.

3 comments:

Rebecka said...

Tack älskling för första platsen igen! Och jag måste säga att tvåan verkligen förtjänar sin plats! Förresten så tror jag att jag kommer sno din idé på inne och utelista, jag har nämligen ett par saker på G! Mest utesaker men iaf.... Nu bär det snart iväg till ditt favvoställe, åh det ska bli sååååå roligt!

Roy Race said...

Gör det om du vill men då är risken att du hamnar på ute-listan nästa månad

Rebecka said...

Jaha!!! Och vad gör att jag förtjänar denna kommentar innan du ens har läst min lista?!!!! Din slöhöööög som bara sover! du kanske skulle vakna nu istället och ställa dig vid spisen där du hör hemma!!!

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008