Saturday 22 September 2007

Jag åkte runt i Europa i min nyligen inköpta rosa gigantiska amerikanare tillsammans med 2 konstiga plåtslagare som jag känner.
Vi stannade ibland på lite olika ställen och drack bärs och sov på hotell.
För att finansiera resan så uppträdde vi på diverse mystiska krogar med en liten show som vi satt ihop. Jag joddlade, den ena plåtslagaren gick på händer och den lite rödlätte plåtslagaren gick på lina högt uppe i taket samtidigt som vi duttade med innebandyklubbor och bollar.
Helt plötsligt så hörde jag: Mina damer och herrar nu kommer ni få se hur man jumpar på vanliga människor, sen vaknade jag av att min dotter av modellen 5 år om en vecka kom hoppande på min säng för att landa på min bröstkorg, där gjorde hon sedan lite specialgympa som mest verkade gå ut på att knäcka så många ben som möjligt i sin gamla fars bröstkorg.
Jag sade åt henne att just nu var det en massa bra barnprogram på tv som hon nog inte ville missa, hon svarade att hon inte ville kolla på TV utan att hon helst ville att vi skulle komma upp så att man fick lite frukost någon gång.
Sambon och jag släpade oss iallafal upp och gav våra barn lite förtäring, sedan gick jag och barnen till det lite äldre barnets fotbollskola, där det idag var avslutning med korv,dricka och diplom och sambon åkte iväg på torgmöte som det vänstra partit anordnade.
Efter halva tiden som fotbollskolan pågick upptäckte jag att jag lyckats ta på mig tröjan ut och in
lite pinsamt tänkte jag först, men jag struntade i det, man är ju liksom redan känd som förortens byfåne. Ikväll ska vi outsourca våra barn till deras farmor och själva åka på fest i den heliga Nisses kyrka det kommer nog bli ganska skojigt.

1 comment:

Rebecka said...

Du är så himla sjuk min älskade lilla byfåne....

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008