Wednesday 25 April 2007

Jodå så att det.....

Det har varit lite dåligt med uppdateringar på senaste tiden på denna sida, detta beroende på att skibenten på senaste tiden helt enkelt lidit av lite trötthet och inte orkat skriva, dagarna på senaste tiden har dock bestått mestadels av jobb och diverse olika möten.
Jag ska försöka att skriva lite oftare, inte för att jag tror att så värst många har ett så tråkigt liv att dom vill slösa bort en del av det på att läsa på denna sida men ändå.....

Sorgligt nog så verkar det som folkpartiet nu ska byta bort sin partiledare Lejonborg, det hade varit bra om han sutit kvar till nästa val för då hade vi garanterat sluppit folkpartiet i riksdagen.
Ju färre borgliga partier i riksdagen desto bättre blir Sverige.

Grattis Wild Boars HC och TePe (igen) till segern i Pickhultmästerskapen.

Nu måste jag gå och byta tröja då min minsta dotter har för vana att kräkas på mig varje gång jag ska bära på henne, detta beror nog på att jag under bärandet av barnet brukar viska namnet på olika borgliga politiker och vem skulle inte spy då.....

3 comments:

superdupermaria said...

Haha, jag kan nog "slösa" bort många dagar med att läsa din blogg, tråkigare saker finns det många av! Och du får väl inte viska massor borgarnamn till L, tänk om hon blir helt hjärntvättad åt fel håll, fast det är väl iofs inte så troligt! Jag tycker hennes reaktion än så länge verkar sund!!!

Fredrik said...

Jag är hemskt hedrad! 8)

Rebecka said...

Tjurig kan du vara själv!!! Dessutom så vet jag att du är väldigt tänd på Lars Lejonborg eftersom att du har en tendens till att prata i sömnen ibland....ditt tjurhuvud!!!

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008