Thursday 17 January 2008

Jahaja jag lever visst än så länge.....

Inte trodde jag att det var så många som brydde sig om min ringa existens på denna planet.
Massor av folk har ringt och brytt sig om jag är levande än, man tackar så mycket för omtanken och jag tillönskar er alla ett långt och lyckligt liv.
Ja vad drabbades jag då av?
De lärda på det regionala hospitalet tror att det var en propp av modellen väldigt liten men alla prover är inte färdiganalyserade än ej heller ryggprovet som läkaren efter vissa problem lyckades ta.
Ryggprovet ja det var inget kul alls att ta, det gick till så att jag fick ligga på en brits medans läkaren försökte komma in mellan mina deformerade ryggkoter och köra in en decimeterlång spik till botten, 2 ggr gick det inte då min av reumatism drabbade rygg inte har ben och dyligt där man brukar ha dom, så läkaren kom bara in halvägs, men tredje gången gick det vägen men skönt var det inte.
Dom tog också en mängd blodprov så pass många att jag på armarna ser ut som en kille som nyttjar droger i sprutform men jag lovar att så inte är fallet.
Så hittils så tror dom alltså att det var en liten propp men vi får väl se vad övriga prover visar och jag hoppas jag slipper liknande incidenter i fortsättningen.

Ha det bäst flodhäst, vi ses på barrikaderna.

2 comments:

Unknown said...

Jag med min fantastiska läkarkunskap kan direkt utesluta kallbrand och lepra, så dessa två kan du sluta att oroa dig för. Jag skulle nog rekommendera att man går in med en kamera via rektum och kollar halsmandlarna.

Mvh Martin

Anonymous said...

Jaa ciderutspillet vid sängen var absolut ingen fara, sånt som händer. vem vet, jag kanske får spilla tillbaka hemma vid er säng nån gång höhö! :) Usch lät läskigt det där med propp hörru! Hoppas det håller sig borta i fortsättningen!

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008