Friday 4 January 2008

Innebandy ikväll......

Idag är det fredag igen och ikväll är det åter dax att röra på den hyfsat klotrunda saken som ska föreställa min kropp.
Det ligger ju till så som en del känner till att vi spelar innebandy på fredagarna men det har varit väldigt glest med deltagare på senare tid.
Förra fredagen var det så många som en och det var allas vår jämnfeta Roy Race.
Fredagen innan så var vi dubbelt så många d.v.s 2, Roy Flottrace samt en rödhårig och lätt alkoholiserad plåtslagare som jag känner.
Förra fredagen hade jag mina aningar om att det bara skulle bli jag då jag vet att flera av mina medspelare var i Sälen för att inmundiga maltdrycker samt åka lite skidor, eftersom jag som barn lekte ganska mycket själv så hade jag med mig en plast boll som jag duttade och sprang och lekte med i ca 1 timme, eller duttade och duttade jag kan ju inte göre mer än 4 dutt på raken men kul var det iallafall.
Det återstår att se hur många som kommer ikväll plastbollen åker nog med ifall om jag skulle bli själv ikväll med......

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008