Saturday 10 November 2007

Lite städtips

Det är kanske dax att skriva lite igen, jag har inte haft tid med detta på ett tag då jag på senaste tiden varit ganska trött, denna trötthet har troligtvis varit en kombination av tidiga morgonar, sena kvällar, fuskande moderater samt vissa andra faktorer som har med mitt jobb att göra.
Jag vill dock säga att det inte är mina närmaste arbetskamrater som gör mig trött, dom är nämligen helt fantastiska människor hela högen.
Jag minns för ett par år sen när moderater och folkpartister stod i TV och ojja sig över det moraliska förfallett inom arbetarrörelsen, hm någon klok människa kom en gång med orden "man ska sopa framför sin egen dörr först" detta talesätt passar väldigt bra i dagens läge också, då det bara haglat rapporter om fuskande överklassmänniskor.
Man undrar ju lite om varenda moderat har använt sig av svart arbetskraft eller/och skitit i att betala TV-licensen. Hursomhelst så måste det snart vara svårt för vår kära statsminister att hitta folk till regeringskansliet då snart alla blivit tvingade att avgå på grund av olika skandaler.

3 comments:

Kattiz said...

Kunde inte säga det bättre själv...

Emma Berglund med familj said...
This comment has been removed by the author.
Emma Berglund med familj said...

Hej.
När jag åkte till jobbet imorse lova jag mig själv att jobba i fatt det jag ligger efter i på jobbet.
Men jag kunde inte låta bli att bara gå in och läsa din blogg som jag fick tips om i en bastutunna nu helgen.
Så nu ligger jag ytterligare 1,5 timme efter.
Men det har varit en bra start på dagen. Tack för det!!!
Andreas

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008