Thursday 11 February 2010

Man börjar visst bli gammal

Nyss hemkommen från att ha sett Disney on ice vilket var en fantastisk föreställning med riktigt skickliga aktörer som fick både trötta barn och vuxna att sitta som i trans i stolarna och beundra piruetter och roliga kostyme,r så sitter man då och ska fylla i en undersökning för män i övergångsålder. Övergångsåldern vad fan är det? Är det när man börjar få brev av landstinget till män i övergångsåldern som man får vara beredd på att nu närsomhelst kommer problemen med potens, prostata och hjärta eller? Kanske är detta ett tecken på att man ska sluta berätta hur gammal man är och bara säga (om någon frågar) att jag är i övergångåldern.

Såg att jag fått några nya läsare: ett gäng folkpartister har hittat hit, välkomna ska ni vara trots att ni har lite galen verklighetsuppfattning. En av dom tyckte att jag var feg som bloggade anonymt, men det är ju så att alla här i världen kanske inte vill hänga ut sina nära och kära på internet, så ni får gärna tycka att jag är feg det skiter jag faktiskt i.

Igår hade jag match med mitt fantastiska innebandylag blev spö med 5-4, tråkigt särskillt som jag stod i mål och lyckades släppa in 3 mål på dom sista 1,5 minuterna men det är väll bara att ta nya tag huvudsaken är ju att man får röra på döfläsket lite.

Det var allt för denna gång, sov gott

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008