Friday 12 February 2010

Äntligen helg

Så var det då äntligen helg och därmed tid för vila efter en ganska tuff arbetsvecka dock så är det lite inbokat även i helgen, ikväll så blir det lite innebandy man får väll se hur länge man orkar då jag inte känner mig helt kry i kroppen. Imorgon årsmöte med den lokala S-föreningen och sedan 50-års kalas på stadens raggarklubb. Söndag är det jobb som gäller igen fast då i Jönköping, hmmm det blev visst inte så mycket tid till vila i helgen heller.

Sen börjar ju OS i helgen också äntligen mitt tips ligger på att Sverige tar 11 medaljer antal guld gissar jag på 4 Kalla tar 1 individuellt, skidskyttekvinnorna tar 2 (vem av dom kvittar) och Jönsson sopar banan med konkurrenterna i herrarnas sprint.

Måste också passa på att tipsa om att fler borde glutta på Vänsterpartisten Emil Brobergs blogg som enligt mitt tycke är en väldigt klock vänsterpartist gå bara in på www.emilberg.blogspot.com

Det var allt för idag ha nu en trevlig helg.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008