Sunday 15 February 2009

Melodifestivalfrälst

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator i funktionibellt skick, så nu hoppas jag kunna skriva här lite oftare....
Jag har ju liksom aldrig varigt någon fantast av melodifestivalen men av någon outgrundlig anledning (kan bero på mitt förhållande med en viss vacker vänsterpartist som räknar melodifestivalen som årets TV-höjdpunkt) alltid tittat på skiten och mest sutit och gnällt över hur dåligt det varit. Men nu är det slut på gnället för iår är det hur underhållande som helst, vadan denna omsvängning? jo detta på grund av programledaren Petra Mede hon är ju skitrolig hela tiden jag gillar när hon bara pladdrar ibland lite utanför manus.
Förövrigt så var gårdagens artister också bra, gött att Heat gick vidare, mer rock åt folket säger jag, Markoolio var ju också kul.....Ser fram emot nästa lördag...

1 comment:

Rebecka said...

Haha den där "vackra" vänsterpartisten har precis suttit framför youtube och kollat klipp från den underbara melodifestivalen ;) Riktigt bra måste jag säga....och håller med fullständigt att mellansnacken är skitroliga!!!

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008