Thursday 17 July 2008

Återfödelsen

Det har runnit en hel del vatten under broarna på sista tiden. Jag titulerar mig numera singel.
Jo det är sant jag och världens vackraste vänsterpatist är nu förtiden separerade och jag bor i en egen 3:a. Hur gör man då när man bor själv? Jag har ju liksom inte gjort det på 9 år. Eller ja själv ska jag ju bara bo varranan vecka, när jag inte bor själv så bor alltså mina 2 busiga barn här.
Varför det tog slut tänker jag inte gå in på här, men jag kan konstatera att jag älskar henne fortfarande och saknar henne varje minut jag inte träffar henne, men sånt är väl livet antar jag, kanske kan det bli hon och jag någon gång igen om ett antal år....
Nu är jag som sagt som en nyfödd på en del områden som tex. hur gör man om man mot förmodan skulle hitta någon att gå på date med, inte en aning, mitt ex träffade jag aprak på en fest en gång i dom mörka skogarna. Om man mot förmodan skulle hamna i en naken situation med en obekant kvinnlig person hur gör man då? Jag har ju liksom bara varit naken med den vackra vänsterpartisten dom senaste åren. Hur ska man inreda hemmet så det ser skapligt ut och dessutom är praktiskt? Inredning var ju liksom exets avdelning... Detta är en del av dom frågorna som jag har + några 100 till.
När jag sutit här ensam och patetisk i 10 år får jag väl sätta ut en kontaktannons jag tänkte den skulle se ut så här...

Tjock liten reumatisk flintskallig man med lättare psykisk sjukdom och TV-spelstumme söker kvinna mellan 30-100 år för trevligt umgänge, mina intressen är att äta fett och socker, prata politik, gå in i fallfärdiga byggnader, hänga framför datorn, hetsäta popcorn samt joddling.

intresserad? Se och hör har adressen

3 comments:

Rebecka said...

Älskling! Du är söt och rolig och det kommer finnas mängder av äckliga dumma jävla fi...or som vill träffa dig! Men du ska ju aldrig träffa nån annan! du ska sitta snygg och sexig i din lägenhet och längta efter mig, och sen ska vi flytta ihop igen och du ska lämna alla dina grejer till Myrorna...det här var nämligen bara en del i processen att bli av med massa onödiga saker...som Olof Palme tavlor och fula skepp;-)

starsailor said...

alltså, en kontakt annons är ju överflödig...du har ju mig :D (skämt skämt skämt skämt!!)
Men det där med joddling lät intressant..kan man få sig ett smakprov någon dag eller?

Emma Berglund med familj said...

Jag fattar ingenting!!! (men det är ju som vanligt...) Är detta verkligen sant??? Ni 2 söta människor har separerat?! :( /Emma

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008