Saturday 19 July 2008

Planeringskvällen...

Jag och min vän kvarna ska åka på en liten semestertripp vecka 32, nämligen till Island i 5 dagar och innan dess ett stopp i den kungliga huvudstaden i 2 dagar där vi blandannat ska gå på allsång på skansen (kanske igentligen inte rikigt min grej men det blir kanske roligt vem vet).
Iallafall så var jag hemma hos honom igår för att planera lite men som av en händelse så hade han varit på bolaget på dagen och köpt oss var sin back med flaskor innehållande dryck bestående av malt, humle, jäst och vatten och helt oväntat så blev det inte så mycket planerat av utan mest dricka samt lösning av världsproblemen.
Vi passade också på att bada i hans vedeldade badtunna, hade nog varit ganska romantiskt om man hade badat med en vacker kvinna istället för en manlig gammal dragspelare men kul var det.
Vaknade imorse på kvarnas soffa av att det satt en liten tomte inuti mitt hode och bankade på skallbenet. Så småningom vaknade även husägaren och bjöd på en härlig gourmè frukost, så nu sitter jag här lite tjockare än förrut.



Och nu dagens filmtips: The wedding crashers - hyfsat rolig film

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008