Tuesday 22 July 2008

Tack du glada motionär..

Vaknade idag och kände mig som en påse hundskit (inte för jag vet hur en sådan känner sig men iallafall) tänkte, jag ger f*n i att gå upp idag jag ligger kvar i sängen resten av dagen.
Men sen tänkte jag att jag drar upp till det lokala motionspåret och släpar min blekfeta lekamen ett varv på femman så kanske jag mår bättre, ja rätt beslut när jag med plågade steg var på väg mot spåret så mötte jag en lycklig människa som jag aldrig sett förrut som lyfte på huvudet när vi möttes, log med hela ansiktet och sa hej, jag hälsade artigt tillbaks och som på en 5-öring (för eventuella yngre läsare kan berättas att ja vi har haft den valören på våra mynt) så vände plötsligt mitt humör, jag vet ärligt talat inte vad som hände motionären som jag mötte måste ha haft någon slags positiv energi som hon smittade av sig med. Jag lyckades iallafall släpa mig runt femman trots att jag höll på att dö på kuppen så kom jag fram på en efter mina mått mätt hygglig tid.
Blev efter löpningen dock på dåligt humör igen då jag ringde min fd sambo som erhållit ett brev från en jävla idiot i min släkt som samhället borde spärrat in för länge sen (kan denna person vara vänlig och lämna mig och övriga i min närhet ifred vi vill inte ha med dig och göra).
Dagen fortsatte dock bra då jag, barnen samt mitt ex var och hälsade på våra vänner M&M+deras barn mycket trevligt, synd bara att dom bor på fel sida av staden så det blir inte så ofta vi träffas.
Efter att ha lämpat av ex+ barn så åkte jag in själv och gluttade på bio, kändes lite konstigt att gå på bio själv men vad ska man göra som singel när alla kompisar är upptagna med parmiddagar och dylikt. Så dagens filmtips får bli Hancock-väldigt trevlig film jag ger den 4 smörpaket av 5 möjliga.

Ha det glatt jättekatt

1 comment:

Unknown said...

Det är ju ni som bor på fel sida. Men det är alltid trevligt när ni orkar ta er till oss i stora staden.// Maria

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008