Tuesday 19 February 2008

vågat

Min ömma moder som sitter i styrelsen för en idrottsförening i dom djupa skogarna där bloggägaren för 7 år och 15 kg sen spelade fotboll. hon talade om att dom igår hade haft styrelsemöte. På detta styrelsemöte hade dom diskuterat klubbtidningen som kommer ut ca 4 ggr per år och där ville dom att jag skulle bli skribent.
Som vanligt när jag blir tillfrågad om något så svarade jag först nej när ska jag ha tid med detta, men efter att ha tänkt efter lite så svarade jag ja, jag kan inte låta bli kan bli att tycka att detta ska bli lite spännande, eftersom jag inte har nästan någon koll på vad som pågår i föreningen nuförtiden. Frågan är ju bara vad jag ska skriva om, men det löser sig säkert jag får väl skriva lite om alltmöjligt sen för väl redaktören sortera bort det som inte passar i tidningen.
Men jag måste säga att det är ju lite vågat av föreningstyrelsen att släppa loss ett sånt stolpskott till skribent i klubbtidningen risken är väl att man tappar medlemmar.




zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzCarola kom bara till andra chansen i melodifestivalenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

superdupermaria said...

Wow, bra! Du kommer att bli en alldelles utmärkt skribent, och det blir nog livat värre i stjärnorpsskogarna nu när dom får ta del av så rolig läsning! För roliga inlägg lär det bli, då du alltid skriver roligt oavsett om temat är allvarligt eller inte! Heja heja!

Emma Berglund med familj said...

Håller med förra inlägg. Det är bara så roligt att läsa vad du än skriver, din humor!!! Det bästa i den lilla tidningen har ju varit när du skrivit... KUL! /trollet i skogen.

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008