Tuesday 2 October 2007

Datatekniker sökes..

Våran dator har tyvärr drabbats av någon typ av sjukdom, symtomen är att sitter kabeln till internet i när man startar datorn så händer väldigt lite och det som händer sker väldigt långsamt.
Om man startar datorn utan internetkabeln i, så startar datorn som vanligt och man kan plugga in kabeln och datorn fungerar som vanligt, fast den låser sig efter en stund.
Själv är jag som bekant väldigt tekniskt begåvad, faktiskt lite av en expert inom dataområdet, jag vet både hur man drar ur sladden och hur man hivar ut skiten genom fönstret, men innan jag startar denna av sambon inte helt populära operation så söker jag nu med ljus och lykta en datatekniker som kan lösa ovanstående problem.

Regeringen med Mats Odell i spetsen fortsätter projektet att sälja ut svenska folkets egna företag.
Det känns lite lustigt när andra säljer saker som faktiskt ät mina, snart kommer dom väl hit och ska hämta min TV och mitt TV-spel också ifall någon rik amerikan skulle få för sig att han vill köpa dessa prylar, att man dessutom gör detta med hjälp av rådgivare som själva är intresserade av att köpa dessa bolag gör ju det hela ganska konstigt på något sätt.
Alliansen fortsätter alltså att stjäla pengar från hela svenska folket och ge dom till dom allra rikaste på ett gammelmoderat sätt.

Äntligen är hockeysäsongen igång och jag kan redan nu berätta hur det kommer gå:
Färjestad vinner SM-guld efter en final mot LHC, Mora och Luleå åker ur, Björklöven gör Malmö sällskap upp i Elitserien (äntligen)
Ottawa Senators vinner iår Stanley Cup efter final mot Detroit Red Wings.
Kom ihåg vart ni läste detta.

Någon gång under veckan kommer månadens innelista så det är inte försent att skicka kuvert med tex 1000-lappar eller ringa och säga att ni gärna ställer upp som barnvakt, eller att ni jättegärna vil bjuda hem våran lilla familj på en 3-rättersmiddag ungefär 5 dagar i veckan.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008