Saturday 12 February 2011

Ett brev från syrran

Jag håller på att gå igenom lite gamla saker som blivit liggande i lådor sen den dag jag flyttade hemifrån vilket är lite drygt 15 år sen. Just nu är jag på avdelningen gamla skrivböcker från grundskolan, kan konstatera de mest är fullklottrade med diverse tabeller och skytteligor från olika typer av spel mest bordshockey, tv-spel, bordsfotboll (heter det så när det är en fotbollsvariant av bordshockey?) men längst bak i en gammal sådan skrivbok så hittade jag ett litet brev från min storasyster som löd enligt följande: Hej älskade lillebror. Lyssnade på en av dina nya skivor. Ha`t förjävligt pusseli puss /big sister.
Hur ska man tolka detta? Jag tyckte det var ett ganska meninglöst men ändå roligt litet brev, precis som denna blogg meningslös men ändå lite rolig. Det är ganska roligt att riva i gamla lådor och framför allt att spara lite gammal skit så man har något att riva i sen.

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008