Monday 5 October 2009

I inredningstagen

Då jag idag var hemma och vårdade mitt barn av modellen snart 3 och som är extrautrustad med megatrots så plockade jag fram mitt Ernst-jag. Jag började med en uppröjning i hallen där jag hade 34 väskor och 16 påsar med diverse saker i som blivit stående efter lite olika saker som man varit iväg på. Efter detta började jag med själva inredningsarbetet. Här ska ni nu få ta del av dessa inredningstips helt gratis så att ni också kan få det lika fint hemma som jag:

1: Sätt upp en gröngul halsduk gärna med texten Green Devils för evigt, för alltid på ovanför någon av dina innerdörrar använd dubbelhäftande tejp, häftstift samt om det behövs nitar.

2: Nita fast en gammal Aerosmith t-shirt från 1991 på någon av dina dörrar.

3: Sätt upp en discokula och en lampa inne i en garderob, öppnas garderobdörren så vips har rummet förvandlats till ett 70-talsdisco, detta tips glädjer särskillt 7 åriga tjejer.

4: Ha så mycket saker du bara kan framme ty den som har flest saker framme när han dör vinner.

Tips 1 och 2 glädjer särskillt fastighetsvärdar i händelse av flyttning med tillhörande besiktning har jag hört.
Ja detta skola vara allt för denna gång. Ha det gött.

1 comment:

Emma Berglund med familj said...

Ha ha ha, 70-tals disco i garderoben förstår att dottern uppskattar detta! Vi är deltagare i tävlingen mest-saker-framme! Det måste synas att det bor någon i huset...

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008