Thursday 29 October 2009

Ja läget jodå hyfsat!

Det var ju ett tag sen jag skrev något vettigt här, så det börjar väll bli dax att rafsa ihop något tänkte jag.
Om vi då börjar med det allra mest spännande så har jag fått ett enormt roligt fackligt uppdrag på ca halvtid. Detta uppdrag går ut på att jag åker runt och är lite resursperson åt fackklubbar i dom nedre delarna av vår region och som kanske inte alltid funkar helt 100 procentigt. Jag kan bara konstatera att det är fantastiskt kul att träffa och lära känna nya engagerade människor. Tyvärr har detta medfört att jag fått minska mitt engagemang på den egna klubben men den klubben sköts ju ändå på ett bra sätt av övriga kamrater i klubbstyrelsen.
Sen är det ju så att man tyvärr inte kan vara på flera ställen samtidigt.

På kärleksfronten är det som man säger iskallt så det får vänta, har inte tid med sådant iallafall.

När det gäller sportkarriären så är rinkbandylaget nerlagt pga urusla matchtider och slappa lagmedlemmar, har istället dragit igång ett korplag i innebandy på jobbet men även där är det oftast brist på spelare så ringa runt och tjata på folk att dom ska vara med och spela har jag inte kommit ifrån...

Vad det gäller mina söta små barn så känner jag mig ganska ensam när jag inte har dom tänker på dom mest hela tiden, fast jag vet ju att det inte går någon nöd på dem när de är hos sin vackra moder.

Med min hälsa är det nog sådär har varit lite halvsjuk hela hösten, på besök hos rematulogen (stavning?) senast konstaterade att jag fått lite sämre rörlighet och hade mer ont i leder än förra gången jag var där.

Ja sammanfattningsvis skulle jag nog vilja säga att läget är ganska ok.


Det var allt för denna gång.

1 comment:

Rebecka said...

Har barnen två mammor? Den jag känner till är en stor fet kossa.

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008