Monday 2 July 2007

Utmanad!

Jaha jag har visst blivit drabbad av någon typ av bloggkedjebrev, man ska skriva saker om sig själv och sen skicka en utmaning till andra bloggare.
Nu är ju jag en grymt tråkig människa så därför tänker jag inte skicka denna utmaning vidare,
dels för att jag aldrig brukar trakasera andra med kedjebrev och liknande om det inte är RÖD politisk propaganda och dels för att jag som bekant inte har några kompisar iallafall inga som bloggar men här är iallafall reglerna för utmaningen:
REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag tror ibland att filmen "Trumans show" är sanning och att jag bara är omgiven av skådespelare som spelar medmänniskor i mitt liv (inklusive sambon) och att hela skiten sänds på TV och att hela världen sitter som klistrad framför TV:n och skrattar åt hur konstig jag är.

2. När jag åker bil så vill jag hela tiden stanna och gå in och titta i gamla förfallna ladugårdar, nedlagda industrilokaler och annat längs vägen.

3. Jag intalar mig själv att jag på en dag kan äta pizza och annan snabbmat till frukost, lunch och middag och sen förbränna detta genom att bara gå en promenad på 200 meter i rask takt.

4. Innan jag somnar på kvällen så tänker jag alltid på vilka förrändringar som jag måste göra i mina lag på Livehockey och Championchip manager (datorspel).

5. Efter jag gått och lagt mig på kvällen så måste jag gå upp ur sängen minst 2 gånger och kolla så jag ytterdörren verkligen är låst och att spisen verkligen är avstängd.

6. Jag bär alltid svarta eller mörkblå kallingar på jobbet.

Se det där var ju inte så svårt.

1 comment:

Rebecka said...

Härligt älskling! du gjorde det! Inte illa pinkat ;-D Och det där med Truman show, man kan ju aldrig veta säkert......
En fråga bara? varför just mörka kallingar på jobbet?????

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008