Friday 26 June 2009

Jag borde......

.....städa för lägenheten ser ut som tredje världskriget redan börjat.
.....vika tvätt då min "skall vikas fottölj" är överfull för länge sedan.
.....betala räkningar för att det är den tiden på månaden nu.
......sortera papper då köksbordet är översvämmat av "viktiga" papper som måste sättas in i pärmar.
.......vattna blommer då dessa ser ut som vinterträd allihopa.
.......diska då man inte ser diskbänken längre för all disk.
.......tvätta då jag snart behöver vissa kläder som nu är skitiga.
.......ta medicin mot värk i kroppen.
......banta då min feta lekamen snart täcker hela detta bostadsområde.
......genomgå en hjärntranspantation då min nuvarande hjärna inte verkar funka som den ska.

MEN JAG ORKAR INTE NU FÖR JAG DRICKER ÖL
SKÅL

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008