Thursday 28 May 2009

Sossar på språng

Idag var det så dax att prova sin kondis genom att släpa min isterbuk genom staden i ett motionslopp som kallas Blodomloppet.
Glädjande nog så var vi ca 20 sossar som alla sprang i varsin tjusig tröja med en vacker ros på ryggen. För mig gick det över förväntan fast det gör det ju varje gång jag inte avlider längs med sträckan. Tiden på 5 km blev 32,59 vilket ledde till en hedrande 1013e plats av 1520 startande i min klass och jag kände mig förvånansvärt pigg när jag gick i mål så kanske att det kan gå lite fortare nästa år.....om inte min störda kropp säger ifrån förstås.

Ha det gött imorgon bär det av till Livs kongress i hockeyn Mecka dvs björkarnas stad Umeå.
Förövrigt tycker jag faktiskt att Löven verkar få ihop ett hyfsat lag till nästa år, fast det säger jag ju varje år.....

No comments:

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008