Tuesday 9 March 2010

Inte så illa pinkat

Nu är det ju en stund sedan OS tog slut men eftersom jag hade barnen förra veckan så har jag inte orkat kladda på denna sida så mycket och under pågående OS är ju bloggskrivande helt uteslutet. Detta spel var ur min synvinkel det roligaste på länge. Det är det stort när det går bra för de Svenska längdåkarna. Längdåkning är ju i mitt tycke själva grunden i ett vinter-OS därför gräts det en skvätt av glädje när de svenska herrarna lekte hem stafett-guldet likaså när de övriga längdåkningsmedaljerna haglade in. Resultatet av OS blev ju som bekant 11 medaljer varav 5 av den ädlaste valören hmmmm -Vad gissade jag på nu igen innan OS 11 medaljer varav 4 guld tror jag det var, alltså inte så illa gissat sen att man inte gissade rätt på vilka som skulle ta medaljerna gör in mig så mycket.

Det var allt för denna gång
Hej så länge

2 comments:

Fredrik said...

Det ser ju fint ut att hylla sig själv sådär. ;)

Men jag hade lätt gissat på noll guld. Men.... jag är blaserad!

Roy Race said...

japp ibland måste man ju skrävla lite.....;)

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008