Sunday 7 December 2008

Hemma igen

Ja då var jag hemma igen efter ett liten studieresa till Bryssel, där vi träffat lite diverse EU-människor och umgåtts med en massa trevliga sossar. En längre redogörelse om denna spännande resa kommer senare på denna sida.

Vill bara rikta ett stort tack till alla härliga människor som var med till Bryssel för det trevliga sällskapet jag saknar er redan.....(om det nu skulle råka vara så att någon som var med på denna resa skulle råka snubbla in på denna sida)

Sen är det väl bäst att tala om för alla snygga tjejer som trånar efter min vackra kropp att dom får fortsätta drömma, för världens snyggaste vänsterpartist ville nämligen av någon outgrundlig anledning har sin ganska tjocka och korkade sosse tillbaka....
Så jag räknar mig inte som singel längre.

Glöm inte att rösta i EU-valet nästa år för då kommer jag och kastar små resistorer på er.....
Rösta med hjärtat och hjärtat sitter ju som bekant lite till vänster om mitten.

4 comments:

Rebecka said...

Hahaha älskling du är söt! Frågan är ju bara hur sossen ville ha tillbaka den tjocka fula otränade vänsterpartisten??? Men det är klart, sitter hjärtat till vänster vill man ju ha en likasinnad att leva sitt liv med!!!

superdupermaria said...

Hurra! Vilken lycklig vinter ni vänstervridna turturduvor ger mig! :D

Frallan said...

Tjena mannen

Jaa, det ska bli intressant o läsa vad du har gjort där he he he
Hoppas jag inte behöver tillägga något he he he

Hade gött...

Unknown said...

Trevligt trevligt....
Ha en trevlig jul nu!!!!!!!!!

Besökare

Totalt antal besökare:
Antal besökare den här månaden:
Antal besökare den här veckan:

Räknaren startade den 27 april 2008